Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rosannemarloes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rosannemarloes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Rosanne en Marloes

15 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Hai,

Hier komen vanaf 25 april onze India avonturen. Nu nog druk bezig met alle voorbereidingen...

x Rosanne en Marloes

• 15 April 2005 - 17:04

Marije:

haalow!,
    ik kom hier lekkr vaak kijken naar wat jullie doen! KUS marije

• 16 April 2005 - 08:04

Lisa:

hoi veel plezier in india!!!!

• 16 April 2005 - 16:10

K*L*A*A*S:

yo veel plezier in India

• 19 April 2005 - 12:30

Samira En Chelby:

hey marloes we missen je heel erg en wij zijn blij dat we gelukkig een bericht kunnen sturen en hoe is het in india????
    en als het kan stuur ons een berichtje terug doegg en dit zijn onze e-mail aderessen samira:samira_minoe@hotmail.com chelby:chelby_lds@hotmail.com doeggg kus:samira en chelby

• 19 April 2005 - 12:42

Chelby:

hoi marloes is het leuk in india ik denk van wel he en heb je mijn zak doek al vol gesnoten. liefs chelby

• 19 April 2005 - 14:16

Anoniempje:

niet echt handig jullie aderes op deze site te zetten iedereen kan jullie nu een mail sturen of op msn nemen!!!

• 20 April 2005 - 12:34

*yost@*:

hey marloes,
    veel plezier in india
    doeggggggg

• 21 April 2005 - 09:25

Marloes:

Heel veel plezier in India!

Ik zal je missen Roos.
    Kus loes

• 21 April 2005 - 16:27

Tjits:

snik... wat ga ik je missen. We moeten gewoon veel mailen. En jawel ik zal goed op Niels passen.
    Tot in augustus in de achtertuin bij de barbecue in Sprundel. Dikke zoen.

• 22 April 2005 - 16:38

Max:

yow ook veel plezier in india van mij!!!

• 23 April 2005 - 12:35

Arnoudje:

Ook van mij heel veel plezier in verweggistan. En denk erom, 98% van de muggen zwermt tussen de grond en één meter daarboven ;)

Dikke kusss!

• 24 April 2005 - 11:29

Lieke En Leon:

Lieve schat,
    Wij wensen Marloes en jou ongelofelijk veel plezier!
    Gedraag je een beetje!

• 25 April 2005 - 10:21

Jorick:

Marloes... HELP!!!! Hoeveel water moesten de plantjes ook al weer hebben? :-)

Heel veel plezier! We bellen snel. xxx

• 25 April 2005 - 18:33

Marije:

hallow marloes!!(en rosanne)Is het leuk in India?? Zeker lang in het vleigtuig gezeten ?? k hoop dat er snel foto's en verhalen komen!!

liefs en x marije (voor jullie allebei)

• 26 April 2005 - 18:47

Elisabeth:

vette site meiden!!! heel veel plezier op jullie reis!!
    Kus Elisabeth