Alleen foto's, morgen verhaal - Reisverslag uit Madurai, India van rosannemarloes - WaarBenJij.nu Alleen foto's, morgen verhaal - Reisverslag uit Madurai, India van rosannemarloes - WaarBenJij.nu

Alleen foto's, morgen verhaal

Door: Rosanne en Marloes

24 Mei 2005 | India, Madurai

Hai allemaal,

We zijn nu in madurai aangekomen na een 5 uur durende dodemans busrit (hier heel normaal, maar blijft griezelig, helemaal als je alle ongelukken naast de weg ziet). We hebben weer wat foto's op de site gezet die nog bij het vorige berichtje horen.
De memorycard van de camera is stuk, dus hebben maar foto's tot en met Varkala (we hadden ze gelukkig wel net op cd gebrand voor hij stuk ging).
Echt heel erg balen en we kunnen pas in Chennai weer een nieuwe memorycard kopen, dus nu maken we maar normale foto's met een heel goedkoop toestelletje. Die zullen we in Chennai ook wel proberen te scannen trouwens, zodat jullie bv de olifanten in het wild niet hoeven te missen. Maar meer over onze avonturen volgt morgen, dan zullen we een lang verhaal over de afgelopen week schrijven.
Weer veel avonturen meegemaakt van ashram naar wildlife sanctuary. Maar ja, dat dus later, nu maar eens aan de naan, rijst en palak paneer. :)

Liefs van Rosanne en Marloes

• 24 Mei 2005 - 15:25

Marloes En Rosanne:

O trouwens er staan ook nog nieuwe foto's bij het vorige bericht en dan de rest bij deze, maar ze horen dus allemaal nog bij dat vorige bericht over de backwaters en het strand. x

• 24 Mei 2005 - 16:08

Ellen:

Hey ladys!
    Dat is dus net even niet leuk, zo'n kapotte memory-card. Weet je wat wel leuk is????? Ik ga donderdag avond een auto kijken (en dan waarschijnlijk ook kopen :-) Ik ben helemaal blij, dus vandaar de melding. Veel plezier nog, dikke kus!

• 24 Mei 2005 - 21:08

Saskia:

aha eindelijk een olifanten vermelding! dat zal sanne leuk vinden. weet je nog, die dacht dat rosan vast olifanten aan het trainenwas... gr saskia

• 24 Mei 2005 - 22:11

Jannie:

Hoi dames,leuke foto,s hoor,gelukkig dat hij het toen nog deed,gezellig met die andere backpackers,jullie hadden wel lol zo te zien! Ben benieuwd naar de rest van het verhaal! Liefs mam P.S is het niet veel werk al dat internetten?? of erg duur?

• 25 Mei 2005 - 12:29

Marije:

waaaaaaaaaaahhhhhh wat een enge spin!!, haha:) doeidoei marije