Foto's - Reisverslag uit New Delhi, India van rosannemarloes - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit New Delhi, India van rosannemarloes - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Rosanne en Marloes

28 Juni 2005 | India, New Delhi

Hier zijn nieuwe foto's. Het verhaal volgt over ongeveer een half uur. Maar dan kunnen jullie nu alvast foto's kijken. :)

xxxx Rosanne en Marloes

• 28 Juni 2005 - 15:51

Yosta:

heey leuke foto's hoor
    xxx doei

• 28 Juni 2005 - 16:46

Sasha:

Wat ziet het er allemaal leuk en gezellig uit!
    En wat een schattige kindjes! Hele andere sfeer dan toe jullie net begonnen! Knap hoe jullie dat zo neer hebben gezet....mijn complimenten!
    Kus Sasha

• 30 Juni 2005 - 17:15

Jannie:

Wat een ogen hebben die kinderen!! Peiloos diep......Heerlijk om de foto's te bekijken,ben ik altijd dol op! Er zijn ook weer nieuwe foto's besteld hoor,voor 365 stuks,dus je kunt weer knippen!Grappig ik ga al kindjes herkennen,zoals de "broertjes"! Die grote heeft steeds van die meisjes pakjes aan! En dan dat grote meisje,echt zo'n hittepetit,zo'n regelaar,leuk om te zien.
    Wat een mensen trouwens op dat strand,het leek Zandvoort wel! Zijn jullie handen nog lang zo gebleven? Heerlijk lijkt me het ook zo in de zee te zwemmen,vergeet je even je zorgen van school! Geniet nog maar,en ook fijn dat jullie zo goed met elkaar kunnen opschieten! Veel liefs van mom

• 27 Juli 2005 - 12:36

Opa Meter:

Wat fantastisch wat jullie allemaal organiseren en wat een goed gevoel moet dat geven als jullie weer terug zijn in Nederland. Ze zullen jullie vast heel erg missen. Dat deden wij overigens hier ook, maar het doel maakt alles goed.
    Tot gauw, goede reis terug!