Feest in Amsterdam deel 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rosannemarloes - WaarBenJij.nu Feest in Amsterdam deel 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rosannemarloes - WaarBenJij.nu

Feest in Amsterdam deel 2

Door: Marloes en Rosanne

04 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Even voor de duidelijkheid:
Bij extreem slecht weer (zoals vandaag) wordt het feest verplaatst naar het huis van Marloes nl. Solebaystraat 31 3hoog. Maar in dat geval (wat we natuurlijk niet hopen) krijg je een belletje.. Tot morgen, hopelijk in het park in de zon..

Lieve allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten zijn we zondag goed aangekomen. De tassen vol met kostbaar, Indiaas waar zijn gelukkig ook meegekomen!
Sommigen van jullie hebben de 3000 foto's al doorgespit (applaus is op zijn plaats), anderen nodigen we graag uit! Je kan altijd je slaapzak meenemen, geen probleem! ;-) Maar.....zaterdag:

De picknick in Amsterdam! Het is alweer bijna zover. De weergoden werken met ons mee, hopen dat ze dat nog even blijven doen! :-) Alle feiten op een rijtje:

- zaterdag 6 augustus vanaf 2 uur in het Westerpark. We zitten ergens op het grote grasveld...
- hoe kom je daar? Met de fiets (voor de Amsterdammers), met de auto (routeplanner.nl; er is een parkeerplaats in de buurt) of met het openbaar vervoer (vanaf Amsterdam Centraal met bus 18 naar het Westerpark. Naam van de halte niet bij ons bekend, maar als je het de buschauffeur even lief vraagt...).
- anders kun je natuurlijk altijd even bellen! Handig he? ;-)
- wie neemt wat mee?
* Wendy: croissantjes
* Noor en Herwin: druiven
* Martin en Henny: wijn, bier, tapenades, stokbrood, pesto, salade (wowie!)
* Arno: wijn
* Samira: haar vriend en appeltaart ;-)
* Leonne: cake
* Tamara: brownies
* opa Rosanne: plastic borden/bekers/bestek
* familie Marloes?
* familie Roos: hartige taarten en ?
* Ianthe, Mara en Maike?

Lieve mensen met een ?, willen jullie nog kijken wat er ontbreekt en of jullie dat kunnen meenemen? Zet het maar als reactie op de site! Dank jullie wel!

Tot zaterdag! We hebben er zin in!
Liefs, Marloes en Rosanne.

P.S: foutje in het adres van Roos:
het is Hooftweg i.p.v. Hoofdweg....

• 04 Augustus 2005 - 14:51

Evalien:

Het hele team nwe zijds voorburgwal wenst jullie een WELKOM THUIS.Al een beetje gewent weer??Heeeeeel veel plezier zaterdag.

• 04 Augustus 2005 - 15:39

Marianne:

welkom in Holland, wat een cultuurschok,hè???
    Helaas kunnen we zaterdag niet komen, want morgen vliegen we naar de zonneschijn in griekenland en turkije. Een hele leuke picknick, hoor en tot later.
    Groetjes Marianne

• 05 Augustus 2005 - 06:23

Yara:

Hey lieve marloes,
    Blij dat je goed en heel weer terug bent gekomen ;-)
    Ik kan er helaas niet bij zijn zaterdag omdat ik naar Dance Valley ga maar heb heel veel plezier en we bellen snel.
    Dikke kus
    yara

• 26 Augustus 2005 - 11:14

Kelly:

Hey Marloes welkom in Nederland :P ik zou je het liefst weer op school willen als mij juf maar dat kan niet :(
    -XxX-kelly-XxX-

• 15 Oktober 2005 - 12:13

Kelly:

:)hey marloes hoe gaat het met mij goed hoor!!:)

• 15 Oktober 2005 - 12:14

Iemand: