Feest in Amsterdam! - Reisverslag uit New Delhi, India van rosannemarloes - WaarBenJij.nu Feest in Amsterdam! - Reisverslag uit New Delhi, India van rosannemarloes - WaarBenJij.nu

Feest in Amsterdam!

Door: Rosanne en Marloes

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2005 | India, New Delhi

He lieve allemaal!

Natuurlijk missen jullie ons vreselijk en kunnen jullie niet wachten tot we weer terug zijn. Wees gerust, over twee weken landen we op Schiphol! :-)
Dat we ons India avontuur overleefd hebben en dat de luizen onze grootste ongemakken zijn geweest willen we met jullie vieren op zaterdag 6 augustus.

Voor wie: voor IEDEREEN die wel eens deze website leest, niet op vakantie is begin augustus, van een 'picknick'feestje houdt en van ons! :-)
Waar: het Westerpark in Amsterdam, de exacte locatie in dat park volgt nog.
Wanneer: zaterdag 6 augustus dus vanaf ongeveer 2 uur.
Meenemen: iets te eten en eventueel iets om op te zitten. Drinken zorgen wij voor!

Belangrijk: laat ons even weten of je komt en wat je meeneemt. Het liefst als een reactie op de website, dan kunnen anderen zien wat je meeneemt en daar rekening mee houden. :-)

We hopen jullie natuurlijk dan allemaal te zien!
Veel liefs van Marloes en Rosanne.

  • 17 Juli 2005 - 18:08

    Fréderike:

    Hey Roos!
    Helaas zal ik er niet bij kunnen zijn, omdat ik dan op vakantie ben! Maar we spreken zeker snel weer af, o.k? Geniet van de laatste weken en tot gauw!
    KUS

  • 18 Juli 2005 - 09:50

    Annick En Yosta:):

    hooi marloes en rosanne,

    mogen wij ook komen op de picknick?
    er staat wel dat het voor iedereen is maar... dus mag het?
    als we mogen komen en kunnen dan nemen wij iets heeeel lekkers mee!

    veel kussjes -xxx-

    annick en yosta

  • 18 Juli 2005 - 09:50

    Annick En Yosta:):

    hooi marloes en rosanne,

    mogen wij ook komen op de picknick?
    er staat wel dat het voor iedereen is maar... dus mag het?
    als we mogen komen en kunnen dan nemen wij iets heeeel lekkers mee!

    veel kussjes -xxx-

    annick en yosta

  • 18 Juli 2005 - 09:50

    Annick En Yosta:):

    dat er twee berichten kwamen was niet de bedoeling
    doei

  • 18 Juli 2005 - 13:10

    Carola:

    hoi!
    ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik dan op vakantie ben!maar we spreken snel af. geniet nog even van jullie laatste weken! ( ik heb trouwens voor 5 dagen een baan, die klas wordt helemaal voor mij alleen!) liefs carool

  • 18 Juli 2005 - 13:56

    Wendy:

    Hee meiden!

    Ik ben ook van de partij! Ik zal een hele zooi verse croissantjes meenemen (van de echte warme bakken, mjam :)) Zodra bekend is hoeveel mensen er zijn weet ik hoeveel ik meen moet nemen.
    Tot dan!
    Liefs en een dikke kus!

  • 18 Juli 2005 - 14:02

    Evelyn:

    Baluh!!! Dan ben ik dus nog op vacantie!!! Maar ik mis je verschrikkelijk Roos, duzz... kom ik je in ieder geval plat knufelen zodra ik weer voet op Hollands bodem heb gezet!!! Nog een hel fijne tijd voor nu, liefs en kusjes, Evelyn

  • 19 Juli 2005 - 09:16

    Marianne:

    lieve Marloes ea. hoogstwaarschijnlijk ben ik dan op vakantie, anders was ik beslist gekomen!
    Hoop je na 5 sept. gauw te zien en te spreken natuurlijk. Jammer, dat we je niet kersvers kunnen begroeten uit India. Ik ben zelf inmiddels druk bezig om mijn india-reis met mijn ouders in december te regelen.
    Goeie terugreis en sterkte met het afscheid van India. Dat zal wel dubbel zijn, net als alles daar: heerlijk en vreselijk!
    Dikke kus Marianne

  • 19 Juli 2005 - 16:00

    Herwin & Noor:

    Hoi lieve Roos en Marloes! Wij komen hoor!! Hartstikke leuk om op jullie welkomsparty te komen! :D Wij nemen wel een picknickkleedje mee en een heleboel druiven, goed?
    Roos, ik kreeg trouwens vanmorgen je cadeautje door de brievenbus (paste maar nèt!). Super lief en heel leuk!! Dank je wel! Je bent een schat! :) Ik kijk er heel erg naar uit om je weer te zien! x Noor

  • 19 Juli 2005 - 18:53

    Evalien:

    hoi avonturiers
    Ik had je (marloes)graag 6 -8 komen knuffelen.Helaas is op die dag Gay Pride en ik mag mee op een boot.Ik bel je in ieder geval.Nog heeeel veeeel plezier de laatste dagen in Indie en n fijne thuiskomst.Zie je hopelijk gauw.Dikke kus Eef

  • 19 Juli 2005 - 21:47

    Ramon:

    Hey Roos,

    Kan helaas niet komen ivm Dance Valley.

    Fijne twee weken nog.

    Lefs,
    Ramon

  • 20 Juli 2005 - 09:50

    Marloes En Rosanne:

    Yosta en Annick, natuurlijk mogen jullie komen! Gezellig en tot dan! :)

  • 21 Juli 2005 - 10:01

    Bianca:

    Roosje, ik hou zeker van je en kan bijna niet wachten tot je weer in het land bent, maar 6 augustus ben ik in Drachten en zo'n grote picknick is niet echt mijn ding. Ik hoop snel iets samen af te spreken en lekker bij te kletsen. Tot heeeel snel. Voor nu, geniet er daar nog even lekker van. Dikke kus, Bi -x-

  • 23 Juli 2005 - 08:55

    Kelly:

    mag ik ook komen



    -xxx-kelly-xxx-

  • 25 Juli 2005 - 12:24

    Kelly :):

    mag ik ook komen op de picknick :)


    -xxx-kelly-xxx-

  • 26 Juli 2005 - 10:25

    Ianthe:

    hee marloes,
    Ik kom naar je feestje hoor! Heel veel plezier en succes nog even en ben heeel erg benieuwd naar je verhalen!
    Kus,
    Ianthe

  • 26 Juli 2005 - 12:26

    Kelly:

    hey marloes ik ga vandaag op vakantie dus ik kan nie op de picknick komen
    :( :'(

  • 26 Juli 2005 - 18:50

    Martin En Henny:

    Natuurlijk komen wij graag. Bedankt voor de uitnodiging. We verlangen ernaar om jullie weer te zien. Wat nemen wij mee ?
    veel wijn, wat bier, tapenades, stokbrood, pesto een heerlijke salade en misschien nog meer.

  • 27 Juli 2005 - 17:48

    Marije:

    Nou hoor, ik kan ook nie...maar ik zie je vast nog wel! kus marije

  • 28 Juli 2005 - 22:42

    Arno:

    Ik ben er ook bij, jullie de zon mee, wij de wijn :)

    Tot snel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 81822

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: